Tulevat tapahtumat

Äänestä videoyössä torstaina 3.11. katsottavista elokuvista!

Valenssin tämän syksyn videoyö järjestetään taas Kopilla torstaina 3.11. klo 18:00 alkaen. Elokuvia katsotaan yleensä pikkutunneille asti, tai niin kauan kuin porukkaa vain riittää. Katsottavaksi on ehdotettu seuraavia elokuvia, mutta vaikka maraton jatkuisi aamuun asti, ei aika yksinkertaisesti riitä kaikkien katsomiseen. Äänestä siis suosikkejasi ja toivo, että muut ovat samaa mieltä kanssasi (tai lahjo heidät käyttämään äänensä omaksi hyväksesi)!

Äänestää voit TÄÄLLÄ keskiviikkoon 2.11. asti, minkä jälkeen eniten ääniä saaneet elokuvat sekä alustava katsomisjärjestys julkistetaan täällä sekä tapahtuman Facebook-sivulla. Good luck!

Äänestyksessä ovat mukana seuraavat elokuvat (nimeä klikkaamalla saat lisää tietoa elokuvasta):

Avengers: Age of Ultron (2015)

Deadpool (2016)

Doria etsimässä (Finding Dory) (2016)

Ghostbusters (2016)

Kung Fu Panda 3 (2016)

Labyrintti (The Maze Runner) (2014)

Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous (2003)

Sausage Party (2016)

Train to Busan (2016)

Yksin Marsissa (The Martian) (2015)

Zootropolis - eläinten kaupunki (Zootopia) (2016)