Tulevat tapahtumat

Liity Valenssin jäseneksi

Valenssin varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä kuka tahansa Oulun Yliopistossa kemiaa opiskeleva henkilö. Yhdistyksen seniorijäseneksi voi liittyä Oulun Yliopiston kemian laitokselta valmistunut henkilö, joka ei enää voi olla yhdistyksen varsinainen jäsen.

HUOMIO, VALENSSILLE ON YHDISTYKSEN KOKOUKSEN MYÖTÄ PÄÄTETTY JÄSENMAKSUT SYKSYLLÄ 2023 ALKAVASTA LUKUVUODESTA LÄHTIEN!

Miksi meillä on jäsenmaksu?

Jäsenmaksun avulla voimme esimerkiksi parantaa kiltahuoneen ja tuutortuvan viihtyvyyttä sekä parantaa sisäisten tapahtumiemme tasoa.

Jäsenedut:

-Halvemmat laboratoriovälineet (katso haalarimerkit ja myynti -välilehti)

-Pääsy Valenssin sisäisiin tapahtumiin

-pHuksit saavat haalarinsa halvemmalla

-Pääsy Valenssin viralliselle sähköpostilistalle

JOS OLET JO ILMOITTAUTUNUT JÄSENEKSI AIKAISEMMIN, sinun ei tarvitse tehdä uutta jäsenilmoittautumista. Maksa vain jäsenmaksu.

Jos ET ole vielä jäsen, täytä jäsenhakemus alempana olevasta google forms -linkistä.

MAKSUOHJEITA

TILISIIRROLLA

Tilinumero IBAN: FI13 5741 3640 0628 96

Lukuvuoden 2023-2024 jäsenmaksun eräpäivä: 15.10

Viestiin laita se sähköpostiosoite, jonka laitoit jäsenhakemukseen silloin, kun liityit jäseneksi.

KILTAHUONEELLA

Maksun voi suorittaa myös kiltahuoneella, mutta VAIN korttimaksulla. Maksun voi suorittaa hallituksen jäsenelle.

Mitä liittyminen maksaa?

Valenssin jäsenmaksu perusjäsenille on 5€ per lukuvuosi.

Seniorijäsenille jäsenmaksu on 20€ liittymismaksu ja sen jälkeen 5€ per lukuvuosi.

Kannatusjäsenille jäsenmaksu on 50€ per lukuvuosi.

Jäsenmaksu kerätään jokaisen lukuvuoden alussa syksyllä. Aikaisemmin maksamatta jääneet jäsenmaksut peritään tulevien jäsenmaksujen yhteydessä. (Lukuvuosi 2023-2024 on kuitenkin ensimmäinen jäsenmaksuvuosi)

Hallitus voi erottaa jäsenen, joka ei kahtena peräkkäisenä vuotena ole maksanut jäsenmaksua. (Katso säännöt yhdistys>säännöt välilehdeltä)

Tietosuoja

Lomakkeen täyttämällä hyväksyt tietojesi käyttämisen Valenssin sisällä ja niiden lisäämisen jäsenrekisteriin. Tietoja käytetään sähköpostiosoitteesi lisäämiseen Valenssin sähköpostilistalle, jäsenyytesi hyväksymiseen sekä yhdistyslain vaatimiin tarkoituksiin, ja ne poistetaan listalta jäsenyytesi päätyttyä.

Aukaise jäsenilmoittautumislomake alla olevasta linkistä.

Osta haalarimerkkejä!

Haalarimerkit alkaen 1,5e

Sosiaalinen media

valenssidiscord